Jaký byl MergadoFest?

Více než 80 účastníků, 9 speakerů, 4 stage – tak by se dal jednoduše shrnout včerejší MergadoFest. Ve skutečnosti toho ale bylo mnohem víc. Na co budeme vzpomínat a o co jste přišli, pokud jste tam nebyli?

Více než 80 účastníků, 9 speakerů, 4 stage – tak by se dal jednoduše shrnout MergadoFest. Ve skutečnosti toho ale bylo mnohem víc. Na co budeme vzpomínat a o co jste přišli, pokud jste tam nebyli?

Proč vlastně MergadoFest?

Novinek v Mergadu i jeho aplikacích závratně přibývá – a i když je představujeme v článcích a videích, na skutečné vyzkoušení a použití se víc hodí osobní setkání. A proč ne rovnou workshop nebo interaktivní přednáška? A proč takovou příležitost nevyužít pro setkání markeťáků a e‑shopařů? A protáhnout ho na celý den? Tak asi takové pohnutky nás vedli k uspořádání MergadoFestu. 

Jaké to včera bylo?

MergadoFest zahájil krátce po půl desáté Michal Janík tradičně netradičním způsobem (kdo znají seznamovací aktivity z Nekonference, tak jistě tuší) – tentokrát se sále klubu Mersey navzájem hledali spříznění Jakkobsonnové/​Yákkobsonnové/​Jákobsnové a další skoro příbuzní. Ať už se našli nebo ne, atmosféru celé akce to skvěle nastartovalo. 

Hned od 10 hodin se potom rozbíhaly jednotlivé bloky přednášek a workshopů, které se kromě Mersey a Nekavárny odehrávaly i v dalších prostorách Mergada. Všichni tak měli možnost nahlédnout pod pokličku (a občas i skoro pod ruce) toho, jak a kde vzniká Mergado.

V tajuplném Křídle duchů se střídaly přednášky a diskuze o automatickém biddingu, image marketingu a Mergadových XML feedech. 

Mezi kancelářemi vývojářů se přednášelo o aplikacích URL Checker, Seznam Index Checker a Sklik GA Importér, připravovalo se složitější nastavení Mergada a řeč byla i o regulárních výrazech. 


Nekavárna praskala ve švech při workshopu regulárních výrazů, tipech k využití Mergada pro PPC reklamu i pokročilém používání. 


Na „hlavní“ stage v Mersey vystoupil Marketing Hero Lukáš Dadej, který si prezentaci facebookových trendů připravil v angličtině a mnohé tím překvapil. Následná diskuze ale ukázala, že mu všichni rozuměli a mohli navázat spoustou užitečných dotazů. Odpoledne se pak na pódiu objevil Milan Šmíd ze Zboží.cz s tipy, jak nakopnout svoji inzerci na tomto srovnávači ještě před Vánoci. A divili byste se, jak základní věci, jako logo e‑shopu, mohou vaše tržby posunout. 

Ani po páté hodině program nekončil – část zúčastněných pokračovala přímo v Nekavárně v šipkovém turnaji a část se vydala na procházku do centra Brna. 

Podle prvních reakcí a ohlasů to vypadá, že se MergadoFest vydařil a přinesl hodně námětů a nápadů do předvánoční sezóny. A my máme radost, že naše kanceláře a přilehlé prostory ožily a že se potkalo mnoho šikovných lidí na jednom místě. 

Díky všem za účast!

P.S. Nestihli jste MergadoFest, ale chcete se s námi potkat a probrat svoje nastavení nebo zapnutí aplikace? 31. října máme bezplatné konzultace, zastavte se v Nekavárně. Na konzultace je potřeba se přihlásit přes formulář v odkazu. 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.