Automatická cenotvorba v Mergadu
Jsme váš spojenec v cenových válkách. Sledujeme za vás konkurenci a chytře přeceňujeme produkty tak, aby obsadily nejlepší pozice na srovnávačích a ochránily vaši marži a zisk.
Jak funguje automatický pricing v Mergadu
Monitoring konkurence
Pricingová aplikace neustále sleduje ceny a dostupnost produktů u konkurence na Heurece a Zboží.cz. Díky tomu máte neustálý přehled o trhu a cenových strategiích vašich konkurentů.
Automatické přeceňování
Prodáváte běžecké boty, které váš konkurent právě zlevnil o 10 %? Nezůstaňte pozadu. Díky dynamickému pricingu se vaše cena automaticky přizpůsobí – a zůstanete konkurenceschopní bez nutnosti ruční kontroly. Stačí si nastavit cenová pravidla a strategie, například být levnější než konkurence nebo se držet na určité pozici ve srovnávačích, a o zbytek se postará aplikace.
Analýza a reporting
Nestřílejte ceny naslepo. Díky detailní analytice a reportům můžete sledovat přehledy o vývoji cen i diagnostiku cenového vývoje a sortimentu. Naučíte se identifikovat slabé stránky i příležitosti ve své nabídce a použít je v další strategii. Data snadno vyexportujete do CSV, XML, Excelu nebo webové stránky. A reporty vám zašleme v přehledném PDF.
Propojení napříč platformami
Spravujte své produkty včetně pricingu na jednom místě díky Mergado systemu. Propojení vám zabere pár kliků a v kombinaci s chytrými pravidly v Mergadu bude překonání konkurence hračka. Svá data jednoduše propojíte i s e‑shopovými systémy jako Shoptet, WooCommerce, Upgates, ExitShop, PrestaShop, JZshop, Webareal, Shopion, či jinými ERP systémy pomocí univerzálního konrektoru.
Individuální konzultace zdarma
Chcete být nejlevnější na Heurece a Zboží.cz nebo jen zjistit, který sortiment vám nejvíc vydělává? Jsme mistři na pricing a naše know-how vám rádi předáme na konzultaci zdarma.
💡 Jak automatizovaná cenotvorba přinesla Sexitu 389% nárůst celkových tržeb? Přečtěte si případovou studii.
FAQ
JAK ZAČÍT?
Cítíte se trochu ztracení v pricingové džungli? Žádný strach! Stačí si domluvit bezplatnou úvodní konzultaci, kde vás během 30 minut provedeme aplikací Pricing Fox a ukážeme, že není čeho se bát. 💡
JAKÁ DATA MI PRICING FOX POSKYTNE?
Moc rádi Vám naservírujeme všechna data, která potřebujete k chytrému přeceňování. Pricing Fox automaticky stahuje informace z:
- Mergado – produktový feed se všemi informacemi o vašich produktech.
- Heureka — ceny vašich produktů + konkurence na české/slovenské Heurece a výkonostní data z konverzního reportu.
- Zboží.cz — ceny produktů a konkurence + statistiky (prokliky, objednávky, obrat)
- Kaufland — ceny produktů a konkurence na Kaufland.cz/.sk/.de.
- Google Analytics 4 — přehled o výkonu vašeho e‑shopu a produktů (prokliky, objednávky, obrat).
- Vlastní CSV — možnost nahrání vlastních referenčních cen pro automatizované přeceňování.
CHCI PRICING FOX, CO MÁM DĚLAT?
Skvělá volba! Pojďme na to:
- Ověřte, zda váš e‑shop umí exportovat produkty do XML feedu (více viz slovník pojmů).
- Pokud ano, máte vyhráno! 🎉
- Stačí postupovat podle návodu „3 rychlé kroky k vlastnímu pricingovému automatu“, kde najdete podrobný postup i videa.
Pokud jste narazili na jakýkoliv zádrhel, napište na podpora@pricingfox.cz a společně se na to podíváme.
KOLIK APLIKACE STOJÍ?
Od 1 589 Kč/měsíc pokud již máte Mergado a 1 818 Kč/měsíc bez něj. Výsledná cena se vypočítává podle počtu produktů a způsobu fakturace. Kompletní ceník najdete zde.
JAK ZAČÍT PŘECEŇOVAT?
Jakmile máte Pricing Fox aktivní, můžete se pustit do akce:
- 🛠️ Vytvořte si první testovací pravidlo – v testovacím režimu se reálné ceny nemění, takže se nemusíte bát.
- 🚀 Zvolte si mezi rychlým průvodcem nebo podrobným nastavením dle svých potřeb.
- ⚙️ Spusťte pravidlo v Mergadu, sledujte výsledky v Pricing Foxu a jakmile budete spokojeni, odstraňte testovací režim a nasměrujte nové ceny přímo do e‑shopu!
NECHCI PŘECEŇOVAT PRODUKTY. S ČÍM JINÝM MI MŮŽE APLIKACE POMOCT?
Automatické přeceňování je jen jednou z mnoha funkcí, které můžete ve svém e‑shopu využít. Pokud nechcete měnit ceny automaticky, můžete:
- 📊 Exportovat cenová data do přehledné tabulky a sdílet je se svými produktovými manažery.
- 🔍 Sledovat ceny konkurence a nechat si přehled o trhu, aniž byste zasahovali do vlastních cen.
- 🎯 Identifikovat produkty vhodné pro PPC kampaně a zaměřit se jen na ty nejvýhodnější.
Zkrátka – využijte jen to, co aktuálně potřebujete!
CO ZNAMENÁ VSTUPNÍ, VÝSTUPNÍ A REFERENČNÍ CENA?
Máte v tom zmatek? Nevadí! Připravili jsme slovník pojmů, kde najdete vše jasně vysvětlené. 📖