Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky. Toto téma jsme společně rozvedli v rozhovoru pro MergadoTV.
Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky.
V rozhovoru se dozvíte:
00:16 Jak dlouho Michal pracuje v datovém oddělení Heureky?
00:29 Co ho zajímá na datové analytice?
02:05 Jak dokáže využívání datových reportů zlepšit vztahy s klienty?
03:36 Jak Heureka získává zpětnou vazbu o kvalitě datových reportů?
04:48 Co přináší nové reporty v sekci Statistiky Heureky?
09:29 Jak nové datové reporty využívají e‑shopy a značky?
11:32 Umí svým klientům Heureka vytvořit i reporty na míru?
12:45 Existuje nápověda pro používání datových reportů?
15:32 Jak probíhalo založení Heureka Group a jaký vliv mělo na datovou integraci skupiny?
18:42 Překvapilo něco Michala při práci s daty ze zahraničních zbožáků Heureka Group?
19:52 Co připravuje analytické oddělení Heureky do budoucna?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.