Na letošní MergadoFest přijal David Cikánek z Expanda pozvání nejen jako spíkr, ale i jako host studia MergadoTV. V rozhovoru nám odpověděl na mnoho důležitých otázek na téma vstupu e‑shopů na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete prodávat přes toto globální tržiště? Zvažujete, že začnete prodávat přes toto globální tržiště? Pusťte si rozhovor s Davidem – poznáte lépe prostředí Amazonu.
V rozhovoru se dozvíte:
00:10 Čím se zabývá firma Expando a jaká je v ní Davidova pozice?
01:24 Jak v Expandu vnímají téma příchodu Amazonu do ČR?
03:12 Proč je dobré na Amazonu obchodovat?
04:47 Je pro e‑shop těžké začít prodávat na Amazonu?
05:58 V čem je fungování e‑shopu na Amazonu úplně jiné oproti klasickým zbožákům?
07:05 Jaká je komunikace s Amazonem?
08:51 Jaké způsoby lze využít, aby propisování nabídky na Amazonu fungovala co nejlépe?
10:56 Jak dlouho Expando pracuje s Amazonem?
12:31 Jaký největší fail se týmu Expanda na Amazonu stal?
14:43 Jak se změnil Amazon za posledních několik let?
16:18 Kontroluje Amazon zákaznickou podporu e‑shopů?
18:12 Doporučuje David naskladnit si zboží na Amazonu?
19:50 Jakou úlohu na Amazonu zastává tzv. Buy Box?
21:15 Jak se dostat na první stránku nabídky na Amazonu?
22:38 Co bývají nejčastější chyby listingu produktů?
24:05 Pokud e‑shop není na první straně zobrazených produktů, nakoupí u něj zákazník?
25:28 Co David doporučuje e‑shopům před vstupem na Amazon?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.