Nahrávejte data do Google Ads automatizovaně
Pomocí Mergada si dokážete nastavit feed pro automatizované nahrávání dat přímo do Google Ads. V prvé řadě je potřeba, abyste si vytvořili nový feed, který bude mít na výstupu formát pro Google Ads DSA.
Usnadněte si nastavení dynamických reklam ve vyhledávání na Googlu. Máme pro vás návod, jak si vše jednoduše nastavit v Google Ads i Mergadu. Pojďte si ukázat, jak máte postupovat.
Pomocí Mergada si dokážete nastavit feed pro automatizované nahrávání dat přímo do Google Ads. V prvé řadě je potřeba, abyste si vytvořili nový feed, který bude mít na výstupu formát pro Google Ads DSA.
1. Nejdříve si musíte uložit feed z Mergada – stačí kliknout na odkaz pro zobrazení výstupní URL a feed se stáhne do vašeho počítače.
2. Stažený feed si do Google Ads přidáte tímto způsobem:
3. Jakmile feed přidáte, v Ads se vám zpřístupní tzv. časový rozvrh, jehož pomocí budete moct plánovat intervaly nahrávání dat ze zadané URL adresy. Tímto způsobem docílíte, že budou data z Mergada proudit do Google Ads automaticky.
4. Časový rozvrh pro pravidelné nahrávání feedu z Mergado vytvoříte následovně:
A to je vše. Úspěšným provedením tohoto nastavení zautomatizujete výměnu dat mezi Mergadem a Google Ads a získáte tak čas na další práci. Nevykonávejte jednotlivé úkony v inzerci zboží ručně – používejte Mergado. Že ještě nevíte, co umí? Přihlaste se na naše bezplatné školení a odstartujte éru automatizované správy vašich datových feedů.
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.