O stanovení nabídek za prokliky v XML
Nabídky za prokliky stanovuje e‑shop buď v administraci Heureky či Zboží.cz, nebo přímo v XML pomocí značek HEUREKA_CPC, MAX_CPC či MAX_CPC_SEARCH. Podle mne má stanovení v XML pomocí Mergada například následující výhody:
- Na stránce Produkty lze vytvořit výběry zboží velmi propracovaně — pomocí všech elementů, klidně několika zároveň. To umožní velmi přesné zacílení jednotlivých nabídek za prokliky.
- Správa inzerce je na jednom místě. Není třeba hledat nastavení v každém vyhledávači zboží zvlášť (pokud vám z týmu již odešel kolega, který měl toto na starosti a vy jste zkoumali co je kde nastaveno, víte, co myslím).
- Lze využít pokročilé nástroje Mergada.
Jak uživatelé nastavovali nabídky za prokliky doposud
Způsobů byla celá řada. Od ruční editace jednotlivých položek až po automatizované příhozy k minimální ceně za proklik. Nejčastěji ovšem uživatelé postupovali tak, že si na stránce Produkty vytvořili různé výběry zboží a každému z nich pak pomocí pravidla stanovili určitou hodnotu elementu MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH, HEURKA_CPC, TOLL, podle toho, o jaký export šlo.
Novinka v nastavení nabídek za prokliky
Nové pravidlo umožní v jednom pravidle nastavit nabídky za prokliky pro více různých výběrů zboží najednou. Tím ušetří část stávajícího klikání v administraci Mergada. Viz následující náhled.
Náhled nového pravidla pro hromadné stanovení nabídek za prokliky.
Vyzkoušejte si nové pravidlo. Pokračujte do Mergada >