Nekonference 2019: Cizí faily vás poučí bezbolestně

Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e‑commerce.

Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e‑commerce.

Téma, které přesahuje zbožáky

Nekonference se 5. června opět konala v brněnském Impact Hubu a opět nabídla přátelskou atmosféru a mnoho zajímavých spíkrů. Její téma se ale tomu, na co byli návštěvníci předešlých ročníků zvyklí, vymykalo. Kladlo si poučit lidi pracující v online marketingu z chyb svých kolegů a tím přesáhlo téma zbožových srovnávačů. A to hlavně proto, že se spíkři zaměřili na více různých odvětví marketingu, ve kterých se jim povedlo pochybit.

Poučit se z cizích chyb

Máme rádost, když se někomu podaří sebevědomě vystoupit z řady a udělat akci, na kterou si budou její účastníci pamatovat. A to se Nekonferenci 2019 podařilo právě díky zvolenému tématu. Je logické, že firmy se snaží držet obraz bechybnosti, a pokud se už jim nějaké problémy přihodí, veřejnosti se jimi zrovna nechlubí. Spíkři a jejich firmy tak museli potlačit svoji image, a tím sympaticky ukázali svoji lidskou tvář. Celá akce se nesla v uvolněném duchu a ukázala, že i když jsme částečně konkurenti, umíme se spolu pobavit upřímně a přátelsky.

Mimo jiných měli na Nekoferenci společný vstup naše Natália a JirkaBidding Fox, proto můžeme mluvit z vlastních zkušeností. A byli jsme rádi, že se s námi o své chyby podělili také Honza KotekHeureky, Andy Pavelcová z projektu fitfabstrong.cz, David SvobodaDesign Restartu, PPC freelancerka Veronika Brindzová, kluci z Creepy.cz a také Vláďa Trevisan z BESTETA.

Děkujeme organizátorům, spíkrům i účastníkům. Společně jsme vytvořili akci, která měla smysl a z níž si každý něco odnesl. Nestihli jste přijet? Sledujte Mergado TV – s některými ze spíkrů jsme rozvedli témata jejich přednášek, která už brzy zveřejníme v pořízených rozhovorech.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.