Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e‑commerce.
Téma, které přesahuje zbožáky
Nekonference se 5. června opět konala v brněnském Impact Hubu a opět nabídla přátelskou atmosféru a mnoho zajímavých spíkrů. Její téma se ale tomu, na co byli návštěvníci předešlých ročníků zvyklí, vymykalo. Kladlo si poučit lidi pracující v online marketingu z chyb svých kolegů a tím přesáhlo téma zbožových srovnávačů. A to hlavně proto, že se spíkři zaměřili na více různých odvětví marketingu, ve kterých se jim povedlo pochybit.
Poučit se z cizích chyb
Máme rádost, když se někomu podaří sebevědomě vystoupit z řady a udělat akci, na kterou si budou její účastníci pamatovat. A to se Nekonferenci 2019 podařilo právě díky zvolenému tématu. Je logické, že firmy se snaží držet obraz bechybnosti, a pokud se už jim nějaké problémy přihodí, veřejnosti se jimi zrovna nechlubí. Spíkři a jejich firmy tak museli potlačit svoji image, a tím sympaticky ukázali svoji lidskou tvář. Celá akce se nesla v uvolněném duchu a ukázala, že i když jsme částečně konkurenti, umíme se spolu pobavit upřímně a přátelsky.
Mimo jiných měli na Nekoferenci společný vstup naše Natália a Jirka z Bidding Fox, proto můžeme mluvit z vlastních zkušeností. A byli jsme rádi, že se s námi o své chyby podělili také Honza Kotek z Heureky, Andy Pavelcová z projektu fitfabstrong.cz, David Svoboda z Design Restartu, PPC freelancerka Veronika Brindzová, kluci z Creepy.cz a také Vláďa Trevisan z BESTETA.
Děkujeme organizátorům, spíkrům i účastníkům. Společně jsme vytvořili akci, která měla smysl a z níž si každý něco odnesl. Nestihli jste přijet? Sledujte Mergado TV – s některými ze spíkrů jsme rozvedli témata jejich přednášek, která už brzy zveřejníme v pořízených rozhovorech.
Mohlo by vás zajímat: