Na letošní Nekonferenci se s námi několik marketingových specialistů podělilo o své faily. Tyto neúspěchy se staly cennými zdroji informací nejen pro ně, ale i pro návštěvníky NEkonference. V rozhovorech pro Mergado TV jsme témata jejich přednášek ještě rozvedli. Abyste je nemuseli nikde hledat, dnes vám je souhrnně přinášíme v jednom článku.
NEkonference 19 – Rozhovor s Janem Kotkem, Heureka
Letošní NEkonference se jako spíkr zúčastnil Honza Kotek z Heureky. Přednášel o dalším důležitém zdroji dat, kterým je zpětná vazba uživatelů. Nás zajímalo, jak na Heurece proces sbírání feedbacku probíhal. Dopadlo vše podle očekávání? A co je podle Honzy vize spokojeného e‑shopu, se kterou Heureka pracuje? Pusťte si rozhovor, ve kterém vám poodhalíme některé z nových plánů Heureky.