Dva největší české srovnávače zboží — Heureka a Zboží.cz — v minulých týdnech opět upravily a přidaly další kategorie. Jejich zákazníkům to zase o něco více usnadní výběr zboží a možnosti jeho porovnání. Pokud na těchto zbožácích inzerujete, znamená to pro vás překontrolovat několik nových i stávajících sekcí a vše upravit tak, aby vašemu zboží nehrozilo zablokování. A které kategorie to jsou?
Heureka
Na Heurece zaznamenalo změny hned několik kategorií. V sekci Auto-moto došlo ke změnám v sekcích Autokoberce a Vany do kufru. Nově je do názvu nutné uvést výrobce a model auta, do kterého je autokoberec či vana určena.
Změny na Heurece přichází i s rozsáhlejším rozdělením v sekci Matrace. Jako povinné údaje v názvu produktu zde přibyla výška a materiál použitý na potah matrace.
Nové znění názvu v kategorii Matrace:
Matrace – Výrobce|Řada|Rozměr|Potah – Dřevočál Lima 195 x 80 x 22 cm potah Lyocell
S touto změnou také souvisí doplnění povinných parametrů v této sekci. Od dubna tak bude u matrací povinné v tagu PARAM uvádět nejen rozměr, ale i výšku a typ potahu.
V lednu byly ze sekce Elektrické zubní kartáčky vyřazeny všechny Ústní sprchy, které získaly vlastní kategorii. Heureka tak doporučuje prověřit, jestli vámi inzerované Ústní sprchy posíláte správnou kategorizační cestou v tagu CATEGORYTEXT.
Doporučený název zboží v kategorii Ústní sprchy:
Ústní sprchy – Výrobce | Název/Typ/Řada | PN – Philips Sonicare AirFloss HX8211/02
Poslední úprava se udála v sekci Pracovní oděvy. Nově je zde v názvu nutné uvádět výrobce i privátní značku výrobce (výrobky, které výrobce vytváří pro jinou společnost) a další informace v tagu PRODUCTNAME.
Doporučený název zboží v kategorii Pracovní oděvy:
Pracovní oděvy – Výrobce|(privátní značka)|Produktová řada|Druh oblečení|Barva – Canis CXS Darja dámské pracovní kalhoty bílé
Nové kategorie na Heurece v lednu a v únoru:
Zboží
Zboží.cz v prvních měsících nového roku přidalo množství nových kategorií:
Změny v kategoriích doporučujeme pravidelně sledovat a upravovat co nejdříve. Zabráníte tak zablokování vašich nabídek a zároveň předejdete nedorozuměním uživatelů, kteří si budou moci vybrat opravdu ten produkt, který pro ně má potřebné vlastnosti a rozměry.