Aktuální lednový release appky Feed Image Editor vás zaručeně potěší. Přináší silnou dávku novinek, které vám zjednoduší práci s obrazovou inzercí. Image marketing ovládnete za pár kliků, díky vylepšenému uživatelskému rozhraní a zdokonaleným procesům na pozadí. Ukážeme vám, jak na to.
Aplikace představuje nové a silnější nástroje
Užitečnou změnou prošlo pracovní plátno, které je zvětšené až o 35%. Kreativní úprava obrázků tak získává na prostoru a samotný proces je příjemnější na pohled.
Vylepšení získaly i ovládací panely. Pravá strana je bohatší o přehlednou záložku produktů. Nové funkcionality se promítly i do výběrů, které se aktuálně po aplikování šablony řadí v seznamu nahoře i s počtem produktů
Levý panel, který obsahuje nejpoužívanější nástroje na ovládání aplikace, přizpůsobili vývojáři Feed Image Editoru pro ještě efektivnější manipulaci s vrstvami. Nejdůležitější úkony, centrování, pootočení či překlopení obrázku, tak máte hned po ruce.
Prozkoumejte široké možnosti stylů a fontů
Kromě rozsáhlé sbírky editačních stylů vás nadchne i zlepšení jejich nastavování. V živém náhledu si tak můžete vybrat nejdříve písmo a poté i samotný styl. Plynulost celé aplikaci dodávají i nové panely pro nastavení vrstev. Ovládací pole jsou aktuálně seřazena podle pracovního pořadí.
Poslední novinkou, kterou si tým Feed Image Editoru přichystal, je vytváření šablony v různých velikostech — změně formátu se tak přizpůsobují i prvky ve vrstvách.
Cesta za dokonalou obrazovou inzercí vede přes důkladnou úpravu produktových fotek. Nevíte si rady, kde nebo jak začít? Sledujte blog Feed Image Editoru, který vám bude postupně představovat jednotlivé procesy krok za krokem.
Pokud hledáte praktické tipy, přijďte nabrat inspiraci na blížící se akce Reshoper nebo Winter Mergado Fest. Odborníci z Feed Image Editoru vám v rámci konference naživo představí jeho funkcionality a zkonzultují všechny vaše otázky. Těšíme se na vás.
Mohlo by vás zajímat: