Glami vyžaduje obrázky o velikosti 500 x 500 px, Shopalike minimálně 250 x 250 px, v případě zoomu potom 1024 x 1024 px, jiné rozměry chce Favi, jiné Biano. Jak si s tím poradit?
Při vytváření šablony ve Feed Image Editoru si nyní velikost (v pixelech) můžete sami nastavit. Novou velikost potom stačí vhodně pojmenovat a aplikace ji uloží do seznamu používaných velikostí. Vytváření šablony poté funguje standardně.
Jen u Glami si dejte pozor na to, že načítá nový obrázek pouze při změně jeho URL adresy. Pokud už si Glami stáhlo upravený obrázek a vy budete chtít šablonu změnit, vytvořte si kopii stávající šablony a tu upravte. Tím se změní URL obrázku a Glami jej aktualizuje. (V další aktualizaci aplikace už tohle vyřešíme za vás, teď prosíme o pochopení).
Aplikace také nejde záměrně zapnout pro Zboží.cz, Heureku a Google Nákupy — tyto vyhledávače totiž textům nebo jiným grafickým úpravám obrázků příliš nefandí.
Svoje produktové obrázky teď upravíte jednoduše a rychle pro většinu inzertních kanálů. Jak si vytvořit hezký banner nebo nahrát logo do obrázku se dozvíte třeba v tomto videu: