Obrázky na míru aneb novinky ve Feed Image Editoru!

Kateřina Šmajzrová
24. 5. 2017
1 minuta čtení
obrázky na míru aneb novinky ve Feed Image Editoru

Přidat do obrázku info o ceně, logo e‑shopu nebo výzvu k akci bylo doposud možné jen u exportu pro Facebook. Nově se ale aplikace Feed Image Editor otevírá širokému použití a umožní vám vylepšit vaše produktové obrázky napříč inzertními kanály!

Glami vyžaduje obrázky o velikosti 500 x 500 px, Shopalike minimálně 250 x 250 px, v případě zoomu potom 1024 x 1024 px, jiné rozměry chce Favi, jiné Biano. Jak si s tím poradit?
 
Při vytváření šablony ve Feed Image Editoru si nyní velikost (v pixelech) můžete sami nastavit. Novou velikost potom stačí vhodně pojmenovat a aplikace ji uloží do seznamu používaných velikostí. Vytváření šablony poté funguje standardně.  
 

 
Jen u Glami si dejte pozor na to, že načítá nový obrázek pouze při změně jeho URL adresy. Pokud už si Glami stáhlo upravený obrázek a vy budete chtít šablonu změnit, vytvořte si kopii stávající šablony a tu upravte. Tím se změní URL obrázku a Glami jej aktualizuje. (V další aktualizaci aplikace už tohle vyřešíme za vás, teď prosíme o pochopení). 
 

 
Aplikace také nejde záměrně zapnout pro Zboží.cz, Heureku a Google Nákupy — tyto vyhledávače totiž textům nebo jiným grafickým úpravám obrázků příliš nefandí. 
 
Svoje produktové obrázky teď upravíte jednoduše a rychle pro většinu inzertních kanálů. Jak si vytvořit hezký banner nebo nahrát logo do obrázku se dozvíte třeba v tomto videu:

 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi starala o české texty, hlídala aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točila videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty.