Zatímco na konci minulého roku jsme vám představovali změny ve vyhledávání, tentokrát jde o detail produktu – nově v něm na prvních třech biddovaných pozicích budou nabídky seřazeny podle kombinace kvality e‑shopu a CPC, a to v sekci „Doporučené nabídky“. Pod nimi se potom zobrazí na dalších pěti místech shopy seřazené podle ceny od nejlevnějšího. Toto řazení bude pokračovat i na dalších stránkách výsledků vyhledávání.
Podle Milana Šmída, manažera Zboží.cz, nejvíce zákazníků kliká na Zboží.cz právě na první pozice. Toho se tedy srovnávač rozhodl využít a vytvořit konverznější – zvýrazněný – prostor. Řazení podle ceny pod biddovanými pozicemi pak má zajistit to, že bude Zboží.cz fungovat jako cenový porovnávač a usnadní zákazníkům orientaci v ceně u jednotlivých produktů. Částečně se tak Zboží.cz podobá Heurece. Jak ale Milan Šmíd vysvětluje, řazení ovlivňuje kromě samotného CPC také kvalita servisu e‑shopu: „Mezi čtyři faktory kvality vstupuje to, jaký má e‑shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e‑shopu jeho klienty.“ Co si o novinkách myslíte, vyhovují vám? Dejte nám vědět do fóra!