Jednodušší design
Od něj si Heureka slibuje snazší průchod zákazníků dotazníkem a tím i větší množství získaných odpovědí. Zůstávají tlačítka „Doporučuji“, „Nedoporučuji“, některé otázky úplně zmizely a nahradily je nové. Podívejte se:
Zdroj: Heureka.cz
Responzivní dotazník
Podobně jako další webové služby, i Heureka řeší vzrůstající počet přístupů z mobilních zařízení (tomu koneckonců odpovídá i nová verze mobilní aplikace, o které Heureka tento týden informovala). Nově je pro ně optimalizovaný i dotazník hodnocení, což opět zvyšuje šanci, že jej uživatelé vyplní.
E‑shop i produkt
Spolu s hodnocením e‑shopu je nyní snazší přejít na hodnocení produktů, což je podle Heureky něco, o co mají zákazníci dlouhodobě zájem – zhodnotit nejen e‑shop ale i konkrétní produkt.
Výstupy z dotazníku
V návaznosti na změnu dotazníku se změnily i výstupy, které e‑shopům Heureka posílá. Nejedná se ale o žádné zásadní úpravy. Původní e‑mail vypadal takhle, nový vypadá takto.
Co na změny říkáte? Dejte nám vědět do komentářů!