Pomůžeme vám stát se samostatnějšími při správě PPC reklamy. Znalosti z tohoto webináře využijí všichni PPCčkaři, kteří chtějí být více nezávislí v přípravě category feedů. Tyto speciální datové feedy využijete pro vytvoření automatizovaných kampaní do vyhledávání Google Ads či Sklik přes API nebo nastavení DSA kampaní Google Ads. Po absolvování školení je snadno nastavíte sami bez nutnosti zaměstnávání programátora.
Co se na webináři naučíte
- připravovat speciální datové feedy pro PPC reklamu v Google Ads či Skliku
- používat k tomu aplikaci Scraping Camel
- vytvořit:
- category feed
- rich product feed
- article feed
Komu je webinář určený
Začínajícím i pokročilým správcům PPC reklam z řad agentur či e‑shopů. Doporučujeme, abyste si předtím zapnuli aplikaci Scraping Camel. Takto si poznatky po školení ihned vyzkoušíte. A pokud se s aplikací seznámíte předem, lépe porozumíte výkladu a budeme moct prodiskutovat vaše zvídavé otázky.
Cena webináře
Webinář je zdarma.
Jeho délka trvání je 2 hodiny.
Proč se na webinář přihlásit
Když se naučíte tvořit category feedy a na nich stavět kampaně:
- navýšíte návštěvnost z Google Ads a Skliku
- ušetříte si mnoho práce:
- dokážete hromadně vytvářet data pro stovky reklamních sestav
- category feedy automaticky zareagují při změnách na webu a zohlední je
Školitel
Michal Janík
Michal je zakladatel Mergada a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.