Poučka, že obrázek vydá za tisíc slov, se v e‑commerce opakuje snad každý den. U image marketingu platí, že aby obrázky zákazníky zaujaly, musí být v perfektním stavu po obsahové i po technické stránce. Aplikace Feed Image Editor proto připravila průvodce, který vám prakticky ukáže, co všechno si v image feedu potřebujete ohlídat, aby vaše kampaně přinášely požadovaný efekt.
Začněte auditem obrázků
Pokud se budou vaše obrázky pomalu načítat, budou mít nízkou kvalitu, či budou například zcela chybět, riskujete, že odradíte zákazníky. Různé zbožáky také mají vlastní pravidla ohledně zobrazování vodoznaků, velikostního limitu obrázků, anebo vyžadují specifický formát.
Aplikace Feed Image Editor obsahuje nástroje, které vám pomohou zjistit, jestli jsou vaše produktové obrázky v pořádku a splňují všechna pravidla srovnávačů a dalších reklamních systémů. Audit FIE je základní funkce, kterou by měl využít každý nový uživatel, aby odhalil problémové obrázky. To je však jen špička ledovce – Feed Image Editor vám pomůže všechny chyby obrázků odstranit a nastavit obrazovou inzerci tak, aby fungovala co nejefektivněji.