Svět internetového obchodu se v období pandemie musel přizpůsobit mnoha změnám. Nová řešení polských e‑commerce služeb a jejich uživatelů přinesla několik trendů. Abyste mohli vytvářet co nejúspěšnější strategie, musíte tyto trendy znát a pracovat s nimi. Přečtěte si tento článek a zareagujte na změny v polské e‑commerce včas. Ať už v Polsku prodáváte, nebo se na to chysáte, jejich využíváním předstihnete konkurenci při získávání zákazníků.
Jaké aktuální trendy v polské e‑commerce vám pomohou zkvalitnit strategie
Zaměřte inzerci na Skąpiec
Dvojka mezi polskými zbožáky s nabídkou 13 tisíc obchodů a téměř 3 miliony návštěv měsíčně, Skąpiec aktuálně zaznamenal 64% nárůst počtu uživatelů a 81% zvýšení konverzí (ve srovnání se stejným obdobím minulého roku).
Jaké jsou důvody jeho úspěchu:
- redesign hlavní stránky – dříve nepřehledné kategorie byly nahrazeny snadno přístupnými bloky, které lze filtrovat (zdravotnictví, teploměry, home office, práce z domova, zahrada, atd.)
- spolupráce s dopravcem InPost umožňující bezkontaktní doručení při objednání z webu