Michal Buzek pracuje v analytickém oddělení Heureky. Na MergadoFestu 2019 ukázal, co za informace je v datových reportech Heureky a jak s nimi pracovat. Chcete pochopit, co vám v inzerci na Heurece funguje a co ne? Na co se zaměřit a co do budoucna zlepšit? Načerpejte inspiraci ze záznamu Michalovy přednášky.
MergadoFest 19 – Dostaňte víc z Heureky pomocí dat, Michal Buzek / Heureka
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/23021961102131189073595481259913287n.jpg)
![MergadoFest 19 – Dostaňte víc z Heureky pomocí dat, Michal Buzek / Heureka](https://www.mergado.cz/sites/default/files/field/image/mf19-buzek-cz.png)
Michal Buzek pracuje v analytickém oddělení Heureky. Na MergadoFestu 2019 ukázal, co za informace je v datových reportech Heureky a jak s nimi pracovat. Chcete pochopit, co vám v inzerci na Heurece funguje a co ne? Na co se zaměřit a co do budoucna zlepšit?
V přednášce se dozvíte:
00:58 Jaký je datový směr Heureky?
02:54 Co na Heurece funguje a co ne?
04:25 Co umí Přehled o výkonu a nákladech?
06:00 Jak pracovat s daty Přehledu o výkonu a nákladech?
10:30 Jak funguje měření konverzí Heureky oproti Google Analytics?
15:56 Jak Heureka v poslední době pracovala na lepší spárovanosti produktů?
19:20 Jaké jsou výhody používání aplikace Pairing Bear pro párování produktů na Heurece?
20:47 Jak Heureka mapuje, co lidé nakupují online, a co z těchto dat zjistíte?
27:38 Jak Heureka přistupuje ke customizované segmentaci dat?
29:01 Umí Heureka vyhodnotit také vliv kampaně na prodej produktu?
30:28 Jak chce Heureka pomoct e‑shopům zjistit, na co by se měly zaměřit?
37:44 Co Heureka Group chystá v analytickém nástroji pro data z regionů?
Nahlédněte do Michalovy prezentace:
MergadoFest 19 — Analytika Heureky from Mergado technologies s. r. o.
Mohlo by vás zajímat:
![](https://www.mergado.cz/sites/default/files/perm/user-avatar/23021961102131189073595481259913287n.jpg)
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.