Adam Funiok z agentury Proficio se ve své přednášce na MergadoFestu 19 zaměřil na úskalí automatického biddingu. Potřebujete objasnit, kdy má smysl spouštět automatický bidding a jaké jsou jeho výhody a nevýhody? Pusťte si Adamovu přednášku a pochopte rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji v ČR.
MergadoFest 19 – Kdy se obrátit na biddingový automat a jaký si vybrat, Adam Funiok / Proficio
Adam Funiok z agentury Proficio se ve své přednášce na MergadoFestu 19 zaměřil na úskalí automatického biddingu. Potřebujete objasnit, kdy má smysl spouštět automatický bidding a jaké jsou jeho výhody a nevýhody? Pusťte si Adamovu přednášku a pochopte rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji v ČR.
V přednášce se dozvíte:
02:28 Na co se dělí práce specialisty?
04:27 Co na manuálním biddingu trvá tak dlouho?
07:20 Proč vám pomůže aplikace Bidding Fox Elements?
10:40 Za jakých podmínek můžete začít bidovat na známých českých zbožácích?
13:44 Který z biddingových automatů vybrat?
16:13 Jaktože bidding přes automaty občas nezafunguje?
20:33 Jakou bidovací strategii použít?
26:05 Jaké jsou podle Adama výhody Beedu?
31:57 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Foxu?
37:14 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Tools a Bidding Managera?
38:39 Kdy navrhnout automatický bidding?
39:49 A kdy automat nenasazovat?
41:40 Co dělat, když nemůžete bidovat automaticky?
Nahlédněte do Adamovy prezentace:
MergadoFest 19 — Kdy se obrátit na automat a jaký si vybrat from Mergado technologies s. r. o.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.