Na MergadoFest si pravidelně zveme odborníky z předních českých zbožáků. Letos přijala pozvání Katka Nejedlá (Zboží.cz), která se zaměřila na vytvoření úspěšné kampaně na Zboží.cz pomocí uvádění vhodných tagů produktu. Podívejte se, jaké všechny názvy používat a jak jejich prostřednictvím zajistit automatické napárování nabídky do produktu.
MergadoFest 19 – Kvalitní XML feed je základ úspěchu kampaní na Zboží.cz, Kateřina Nejedlá / Zboží.cz
Na MergadoFest si pravidelně zveme odborníky z předních českých zbožáků. Letos přijala pozvání Katka Nejedlá (Zboží.cz), která se zaměřila na vytvoření úspěšné kampaně na Zboží.cz pomocí uvádění vhodných tagů produktu.
V přednášce se dozvíte:
01:23 Co je XML feed?
03:32 Jaké jsou povinné tagy v XML feedu pro Zboží.cz?
04:20 Jaké jsou doporučené tagy v XML feedu pro Zboží.cz?
04:50 K čemu složí validátory feedu?
07:37 Jaké doporučené tagy je vhodné na Zboží.cz využívat?
17:55 Co je důležité znát při párování produktů?
35:34 Jaké jsou mýty o fungování Zboží.cz?
42:32 Jaké novinky Zboží.cz připravuje?
Nahlédněte do Katčiny prezentace:
MergadoFest 19 — Základ úspěchu kampaně na Zboží.cz? Kvalitní XML feed from Mergado technologies s. r. o.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.