Prezentace z Michalovy přednášky O e‑shopech, o automatickém výpočtu nabídek za prokliky na Heurece a o tom, kde je problém doopravdy z plzeňského Barcampu, která proběhla 12. dubna 2014. Přednáška navazovala na starší přednášku z Barcampu Brno.

Michal mluvil především o:

  • pohádkově ideálním marketingu e‑shopu
  • automatickém stanovení nabídek za prokliky (biddingu)
  • o tom, proč v marketingu nefungují “kouzelná tlačítka”, která by vše řešila sama, rychle a levně
  • benefitech, cenotvorbě a dalších parametrech “správné” nabídky e‑shopu…

Prezentace z přednášky:

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.