Virtuální nákupní galerie Domodi.cz změnila od července 2015 svůj název na Glami.cz. Proč? Zjistil jsem pro vás podrobnosti.

Co je Glami.pl (Domodi)

Glami.pl (dříve Domodi) o sobě říká, že je virtuální nákupní galerie. Automatický import zboží z XML, typický pro tradiční vyhledávače zboží, tak doplňuje o funkce sociální sítě, kdy uživatelé vytvářejí ze zboží různé kolekce, ty sdílejí, komentují… Glami.pl se přitom zaměřuje na oděvy, obuv a módní doplňky. Provozovatelem Glami.pl je skupina Miton, zakladatel Heureky. Koncept Glami.pl působí kromě České republiky také v Polsku, Itálii či Francii. V některých státech spojil provozovatel Miton síly s lokálními partnery.

Proč došlo ke změně brandu na Glami

„…Změna brandu souvisí s další expanzí konceptu. Začali jsme v Polsku pod značkou Domodi.pl a při zkoušení v ČR název převzali. Nakonec jsme se pro expanzi dál rozhodli pro dlouhodobě vhodnější brand Glami. Ve Francii jsme už projekt spustili pod tímto brandem…“, říká Tomáš Hodboď, bývalý dlouholetý šéf Heureky, který má v Mitonu Glami nyní na starosti.

Pan Mergado

Pan Mergado byl největší dříč v našem týmu. Makal ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu psal návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, byla to virtuální postava, ale my jsme ho měli rádi. Fakt.