Aplikace Bidding Fox prochází velkými změnami. Proto jsme se rozhodli popovídat si s Jirkou Guňkou z Reglenda, tedy ze společnosti, která stojí za vývojem této aplikace. Kromě toho, že je Jirka maskotem firmy, je také spojkou mezi vývojem aplikace a jeho uživateli. Co všecho nám o aplikaci prozradil?
Co stálo za nápadem vzniknutí Bidding Foxu?
Snaha ušetřit čas specialistům, ať už z agentur či freelancerům, a vydělat peníze klientům, tedy e‑shopům. Sám jsem práci biddování zažil ze strany agentury, kde jsem bidding nastavoval ručně a zabralo to spoustu času. Ohlídat na seznamech od klientů všechny položky, které jsou pro ně důležité, je časově náročné. Pokud má človek pracovat se sortiment reportem a kontrolovat realitu na Heurece na denní bázi, to je úplně šílené.
Jak dlouho pracujete na této aplikaci?
Bude to už určitě přes rok. S různými pauzami, kdy jsme se věnovali jiným aplikacím. Vývoj nebyl úplně intenzivní, jako je teď, kdy se BF věnujeme prioritně. Každý týden probíhají releasy, jenž obsahují zajímavé novinky. Mezitím probíhají releasy menší, které nejsou pro uživatele normálně postřehnutelné, ale nám i uživatelům to prináší zlepšení, i když to v tu chvíli není vidět.
Například častější biddování, získávání reálných dat z Heureky několikrát za den. Nebidduje se na základě pohledu do křišťálové koule, ale na základě reálných situací.
Píšou vám lidé s nápady, které potom reflektujete?
Sbíráme zpětnou vazbu od koncových uživatelů, ať už specialistů na straně e‑shopu, tak i od agentur a freelancerů. Postupně je zapracováváme a snažíme se přidávat nejužitečnější věci, které využije co nejvíc lidí.
Jsme vždy rádi, když nám někdo napíše. Lidé nám mohou psát na ping@reglendo.com. Uživatelskou podporu za nás řeší Mergado, tomu mohou napsat na mergado@mergado.cz.
Dokázal bys zhodnotit, na jakou škálu produktů uživatelé Bidding Fox používají?
Určite všude tam, kde je dostatečná konkurence. Je jedno, jestli to jsou lékárny, obchody s oblečením, se spotřebiči a bílou technikou, elektrem či knížkami. Zdá se mi fajn, že pokud není sortiment biddovatelný, ať už proto, že je na kartě málo e‑shopů, a nebo nemá dostupnost, dozví se to uživatel v diagnostice a může s produkty dál pracovat.