Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e‑shopů nejen na Slovensku. V rozhovoru nám pověděl svůj pohled na využívání Google Nákupů a Heureky a připojil množtví tipů na to, jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních.
Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity
Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e‑shopů nejen na Slovensku.
V rozhovoru se dozvíte:
- 00:16 Jaká je Liborova úloha v agentuře Invelity?
- 02:09 Kdy je potřeba klientům otevřít oči?
- 02:56 Co se z pohledu klientů slovenské Heureky změnilo při vstupu Google Nákupů do země?
- 05:18 Proč je pro slovenské e‑shopy důležité Google Nákupy využívat?
- 06:00 Jak upravovat feed pro Google Nákupy?
- 07:20 Jak moc bývají klienti obeznámeni se spektrem nástrojů, které Invelity používá?
- 09:24 Jak dlouho trvá analýza chování nakupujících v konkrétních segmentech?
- 10:16 Doporučuje Libor na Slovensku i jiné kanály, než jsou Heureka a Google Nákupy?
- 13:28 Kdy a jak začíná Invelity pracovat na předvánočních a povánočních kampaních?
- 16:04 Jak moc se e‑shopům skutečně vyplatí inzerovat na Black Friday?
- 18:53 Jak by se e‑shopy měly před Vánoci připravovat na nával objednávek?
- 23:22 Jaké jsou Liborovy tipy e‑shopům pro období okolo Vánoc?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.