Adam Funiok z agentury Proficio je náš bývalý kolega, e‑commerce nadšenec a marketér s velkými zkušenostmi. Pokud se najde příležitost, vždycky si s ním rádi popovídáme o tom, co je nového u něj i v branži. Jedna z takových šancí se nám naskytla i na letošním ShopCampu. V rozhovoru pro Mergado TV jsme probrali podstatné otázky práce marketéra v agentuře Proficio a shrnuli rozdíly mezi inzercí na zbožácích v ČR, SR a zahraničí.
V rozhovoru se dozvíte:
0:48 Jaké jsou tři nejdůležitejší kroky marketéra při práci s novým klientem?
2:05 Proč je pro majitele e‑shopů dobré platit si práci zbožových specialistů?
2:57 Jak si při práci pro klienty marketingoví odborníci rozdělují hodiny?
3:38 Jak často je podle Adama dobré kontrolovat nastavení inzerce?
5:37 S jakým sortimentem pracuje Adam nejradši a s jakým nejmíň rád?
6:36 Jsou nějaké zásadní rozdíly mezi českými a zahraničními zbožáky?
7:49 Co doporučuje e‑shopům při cenotvorbě?
8:45 Jak probíhá správa inzerce na cizojazyčných zbožácích, je potřeba znát místní jazyk?
9:56 Jak je pro český/slovenský e‑shop náročné expandovat do zahraničí?
11:12 Jak Adam vnímá téma příchodu Amazonu do ČR?
13:58 Na co by se podle Adama měly v nadcházejících měsících zaměřit e‑shopy?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.