Ředitel Aukra, Lumír Kunz byl letos zařazen do žebříčku Forbes 30pod30. V českém e‑commerce prostředí se pohybuje pěkných pár let a o tom, co se děje má perfektní přehled. O rozhovor s ním jsme měli zájem už delší dobu, takže když se na ShopCampu 19 naskytla příležitost, šli jsme do toho. Díky tomu vám přinášíme dvacet nabitých minut, které mapují novinky a nedávný vývoj v Aukro.cz.
Ředitel Aukra, Lumír Kunz byl letos zařazen do žebříčku Forbes 30pod30. V českém e‑commerce prostředí se pohybuje pěkných pár let a o tom, co se děje má perfektní přehled. O rozhovor s ním jsme měli zájem už delší dobu, takže když se na ShopCampu 19 naskytla příležitost, šli jsme do toho.
V rozhovoru se dozvíte:
00:21 Co obnášelo odkoupení Aukra od Allegra?
01:13 Jaká byla odezva uživatelů na přechod Aukra na nový systém?
02:00 Vnímá Aukro systémy jako Bazoš, Marketplace či Facebookové skupiny jako své konkurenty?
03:03 Čím Aukro garantuje bezpečnost obchodování?
04:16 Jak se chce Aukro prezentovat?
05:12 Může Aukro zaujmout mladší generace?
05:30 Kam se podle Lumíra aukro posunulo?
06:31 Čím Aukro přitahuje zákazníky?
07:29 Jak na Aukru funguje přihazování?
08:12 Co je nejzajímavější věc, kterou Lumír na aukru vydražil?
08:57 Jak se Aukro staví ke spolupráci s influencery?
09:48 Jakým způsobem na Aukru prodávají e‑shopy?
10:36 Jak e‑shopy dostávají data o nabízených produktech do Aukra?
11:06 Jak probíhal výzkum pro revizi strategie Aukro?
13:30 Co si z procesu nastavování nové strategie Aukra odnesl Lumír?
15:48 V čem Lumír vnímá rozdíly mezi českými nakupujícími a těmi zahraničními?
16:28 Co Aukro plánuje do budoucna?
16:55 Jak se na Aukru projevuje sezónnost?
17:59 Co Lumír vzkazuje nakupujícím na Aukru?
19:03 Jak obchodování na Aukru ovlivňují myšlenky udržitelnosti a ekologického životního stylu?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.