Zajímá vás, jak funguje příprava konference jako je ShopCamp? Na to vám odpoví organizátoři této akce – Jakub Smolík a Matěj Kapošváry. Pusťte si nabitý rozhovor na témata vzniku a existence ShopCampu a nahlédněte s námi do zákulisí této oblíbené komunitní konference.
ShopCamp 19 – Rozhovor s J. Smolíkem & M. Kapošvárym, ShopCamp
Zajímá vás, jak funguje příprava konference jako je ShopCamp? Na to vám odpoví organizátoři této akce – Jakub Smolík a Matěj Kapošváry. Pusťte si nabitý rozhovor na témata vzniku a existence ShopCampu a nahlédněte s námi do zákulisí této oblíbené komunitní konference.
V rozhovoru se dozvíte:
0:16 Jak začal projekt ShopCamp?
1:24 Jak se v průběhu své existence ShopCamp změnil?
2:35 Podle čeho se vybírají témata přednášek?
3:17 Kolik se lidí podílí na ShopCampu?
3:43 Na jaký program se Jakub a Matěj letos těšili obzvlášť?
4:06 Kam by organizátoři chtěli ShopCamp do budoucna posunout?
4:54 Využijí témata ShopCampu e‑shopaři i pracovníci z marketingových agentur?
5:26 Jak Jakub a Matěj vnímají okolnosti vstupu Amazonu na český trh?
6:32 S jakými spíkry by chtěl ShopCamp spolupracovat v příštích ročnících?
7:17 Jak je těžké najít spíkry pro kvalitní případové studie?
8:43 Na co by se e‑shopy měly podle Jakuba a Matěje letos zaměřit nejvíc?
Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.