První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.
Nové typy kampaní
6.6. kampaně v účtech Skliku přechází na nové typy. Ty budou využívat nové nastavení jejich sítí. Kampaně budou fungovat stále stejným způsobem. O ztrátu dat se tedy nemusíte bát.
Každá kampaň obdrží vlastní ikonu podle svého typu:
- Vyhledávací – kampaň pouze s aktivní vyhledávací sítí
- Obsahová – kampaň pouze s aktivní obsahovou sítí
- Produktová – kampaň s produktovými skupinami (určená pro produktové inzeráty nebo dynamický retargeting)
- Videokampaň – kampaň pro inzerci videí (prozatím není k dispozici)
- Kombinovaná – kampaň, která v čase konverze (6. 6. 2018) obsahovala cílení do obou sítí, a zároveň neobsahovala produktovou skupinu