Mergado pro vás neustále monitoruje nejnovější vychytávky ze světa porovnávačů a výjimkou není ani aktuální dění v ecommerce. Přichází k nám nový ceník, ale i vyhledávač výdejních míst pro e‑shopy. Kdo za ním stojí a jaké výhody to s sebou přináší vám prozradíme v tomto článku.
Změny ceny za proklik
FAVI si s příchodem podzimu přichystal změnu ceníku – minimální cena za proklik se projeví od 16. září. Porovnávač se pro tento krok rozhodl po analýze kategorií z pohledu konkurence, výkonu a cen samotných produktů. Na základě těchto faktorů bude upravená minimální CPC na míru pro jednotlivé skupiny.
Zároveň nastavilo FAVI širší rozpětí minimálních cen za proklik – od 1,10 Kč do 2,60 Kč v závislosti na kategorii, ve které se produkt nachází. Samotná úprava by se neměla e‑shopů výrazně dotknout v případě nastavení ceny vyšší jak nová minimální sazba. Jestli máte aktuálně ceny nastavené níže, 16. září se automaticky přizpůsobí nové hladině. Pro produkty, které nejsou zařazené v nejhlubší kategorii stromu kategorií katalogu FAVI zůstává platná cena 1,30 Kč za proklik.
Zásilkovna ulehčuje výběr výdejny
Síť výdejních míst Zásilkovny se rozrůstá rychlým tempem a tak odborník na doručování přichází s vylepšením v podobě vyhledávače. Cílem nového online místa, kde najdou zákazníci kompletní a přehledný seznam výdejen, je zejména zjednodušení výběru při nakupování. Uživatelé si tak už v košíku na e‑shopu mohou pohodlně zvolit z množství výdejních míst to nejlepší pro jejich komfort.