Pokud jste zatím aplikaci Data Owl nezaznamenali, můžete začít jejím představením v článcích nebo na videu. Ale teď už k vylepšením. Data Owl se totiž od minula naučil vytvářet nové elementy – a nemyslím tím sedmi a třicetidenní statistiky, které se objevily dříve v lednu. Tentokrát jde o zbrusu nové elementy, které hlídají čas. A ten je, jak známo, velmi cennou komoditou, kterou můžete díky Data Owlu ještě zhodnotit. Nové elementy vám totiž řeknou:
- kdy byl produkt vytvořen – tedy datum, kdy se poprvé objevil ve feedu (element P_CREATED_AT)
- kdy naposledy došlo ke změně produktu na vstupu (element P_UPDATED_AT)
- jak dlouho už je produkt ve feedu zařazen (element P_DAYS_IN_FEED)
- kolik dní uplynulo od poslední změny produktu (element P_DAYS_AFTER_UPDATE)
Jak elementy využít?
Jistě zajímavá čísla, ale co z nich mám vyčíst? Mám pro vás pár tipů, jak s nimi lépe vyhodnocovat výkon inzerce.
- Snadno zjistíte, jak se prodává nové zboží a po jaké době už třeba nemá smysl jiné produkty inzerovat.
- Produktům mladším než 3 dny nebudete věnovat pozornost s párováním, protože víte, že proces párování nějakou dobu trvá.
- Podobně s produkty, které mají poslední aktualizaci rovnu 4 zkontrolujete, jestli jsou zpět napárovány viz výběr níže.
P_DAYS_AFTER_UPDATE = 4 and HEUREKA_URL_1 != ””
Využijte synergii více aplikací!
Samotná data jsou jistě užitečná, výběry z nich také. Potenciál, který mají ve spojení s dalšími aplikacemi Mergada, nás ale jednoduše nadchl. Naskladníte nové zboží, o kterém chcete dát ve své inzerci vědět – díky Data Owlu si snadno vytvoříte výběr takto nových produktů a tento výběr potom použijete v aplikaci Feed Image Editor k přidání šablony s textem „Novinka“. Všechny produkty mladší 14 dnů (uvádíme jako například, zvolení konkrétniho data je na vás) spadnou do výběru „Novinky“ a aplikace na ně pak barevnou šablonu automaticky aplikuje. A vám odpadnou starosti s neustálým hlídáním změn ve feedu. Podobně můžete nastavovat bidding v aplikaci Bidding Fox pro novinky jinak než pro stálý sortiment.
Poznámky na závěr:
- Datum vytvoření produktu — platí pro produkty, které do feedu přibyly po 11. 1. 2017. U starších produktů není vyplněna žádná hodnota.
- Počet dní produktu v XML feedu / od poslední změny - obsahuje informaci o tom, kdy se produkt ve feedu objevil, přičemž konkrétní hodina v tomto nehraje roli. Pokud se produkt objevil ve feedu 23. 2., bude 24. 2. v elementu P_DAYS_IN_FEED hodnota 1, i přesto, že produkt není ve feedu ani celých 24 hodin.
Datová aplikace tedy zase rozšířila pole svých možností, díky kterým můžete jít na svou inzerci skutečně od lesa. Vyzkoušejte si, co všechno s ní dokážete! Další náměty i novinky najdete v jednom z vláken našeho fóra.