To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.
Co vám přinese získání ověření
- Odbornou pomoc prostřednictvím konzultanta, který vám bude pomáhat řešit návrhy a doporučení ke spravovaným kampaním.
- Přístup k know-how, jímž zlepšíte efektivitu nastavení kampaní v Skliku či Zboží.cz.
- Možnost účastnit se konferencí a skupinových školení Seznam.cz.
Jak se stát ověřenou agenturou či freelancerem
Pokud se chcete stát ověřenou agenturou či freelancerem, vyžaduje Seznam splnění několika:
1. kvalitativních podmínek
Je třeba aby:
- vaši klienti měli přístup (login a heslo) do svých Sklik a Zboží.cz účtů
- vaše agentura zveřejnila prohlášení, že svým klientům poskytuje pravdivé a úplné údaje z Sklik účtu a Zboží.cz
- od vás klienti dostali možnost si po ukončení vaší spolupráce převzít účet pro další využívání
- fakturační údaje Sklik účtu byly nastavené na IČO klienta
- váš konzultant minimálně jednou měsíčně dostal informace o klientech, jejichž kampaně právě spravujete
- vaši PPC specialisté sledovali dostupné edukační online materiály, novinky a jiné zprávy, a tím zlepšovali své znalosti PPC systémů
2. kvantitativních podmínek
Ty obnáší:
- dodržování minimálního obratu (50 000 Kč bez DPH měsíčně na službě Sklik a 5 000 Kč bez DPH měsíčně na Zboží.cz)
- spolupráci alespoň se 3 aktivními klienty (tzn. vždy jedno IČO z pravidelně aktualizovaného seznamu klientů)