CATEGORYTEXT je element XML pro Zboží.cz, Heureku i další vyhledávače zboží v ČR a na Slovensku. Jedná se o textový popis zboží. Je vhodné, aby byl přiměřeně dlouhý a obsahoval atraktivnítext pro koncové zákazníky.
Usnadněte si správu inzerce a nastavujte správně kategorie zboží pomocí stromůproduktů. Jsou k dipozici pro mnoho zbožáků a každý z nich má vlastní strukturu. Neztrácejte se v nich. Zjistěte, které kategorie Mergado našeptává.
Srovnávač nábytku FAVI představil vlastní stromkategorií. S jeho pomocí lépezařadíteproduktydokategorií. Pokud budete do FAVI posílat správné kategorie, odstraníte tím riziko, že vaše zboží nebude zařazeno do jeho nabídky.
Párování je jeden ze stěžejních úkonů, které na zbožácích provádíme, aby bylo námi inzerované zboží vidět. Dnes si popíšeme aktuální způsob párování co nejvíce produktů, které na Heurece inzerujete, a jak vám s tím pomůže Mergado.
Jedna z hlavních věcí, o kterou nám v Mergadu jde, je, aby si zde uživatelé pomocí intuitivního a nenáročného nastavení dokázali vytvořit přehledné prostředí, ve kterém se jim bude dobře pracovat. Nastavení pravidel je v Mergadu typická oblast, k níž se dá přistoupit jednodušeji, než si uživatelé na první pohled myslí.
Zařazování produktů do správných kategorií stojí dost času. Přemýšleli jste někdy, jak si takovéto nastavení usnadnit? Řazení produktů lze totiž snadno vyřešit pomocí Mergada. Pojďme si říct, jak na to.
Víte, že v říjnu Heureka aktivovala nové sekce? A že také přinesla několik podstatných změn týkajících se uvádění produktových kódů, množství zboží a cen v sekcích stávajících? Pojďme si říct, co nového se událo a jak pomocí Mergada na změny účinně zareagovat.
Z loňského roku nám „zbyly“ na stole ještě nějaké novinky, o kterých jsme vám neřekli. Teď přichází jejich čas – podíváme se na nové možnosti ve vyhledávání samostatných nabídek na Zboží.cz.
Už o tom mluvil David Velechovský z Skliku na Nekonferenci. Ale kdo by věnoval pozornost nějakému rozporu ve zpracování kategorií CATEGORYTEXT mezi Zboží.cz a Produktovými Inzeráty Skliku, když kolem bylo tolik jiných novinek? Jenže včerejší redesign Zboží.cz dal celé věci nový impulz. Začal to být problém.