HEUREKA_CPC je element XML pro Heureku, který obsahuje maximální nabídku za proklik. Tím dokážete účinně řídit cenu inzerce. Nabídky za prokliky lze stanovit i v administraci Heureky. Obdobný element pro Zboží.cz se jmenuje MAX_CPC.
Pro nárůst návštěvnosti e‑shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.
Minule jsem v rozboru plnění podmínek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Heurekou slíbil, že se podíváme na některé novinky, které byly na Heurece nasazeny, podrobněji. Dnes se zaměříme na placenou inzerci e‑shopů v PPC režimu (bidding).
Aby člověk nastavil svému e‑shopu v Mergadu nabídky za prokliky, potřeboval k tomu někdy i desítky různých pravidel. Nově jsem připravil pravidlo, které tuto práci zjednoduší. Přečtěte si jak.
Pročetli jste si aktualizovaný ceník prokliků Heureky podrobně? Nedávno jste mohli najít upozornění na jeho aktualizaci ve své e‑mailové schránce. Pro jistotu vyberu pár bodů, které mne zaujaly, a doplním je o to, co byste měli znát, i když nové to není.
Ve čtvrtek 15. května 2014 vstoupí v účinnost nový ceník minimálních cen prokliků na Heurece. Co přinese? Zpřehlednění ceníku a zdražení inzerce pro některé kategorie zboží. Přečtěte si víc.
Heureka.cz před nedávnem zavedla možnost nastavení nabízené ceny za proklik (biddování) v XML souboru pomocí tagu HEUREKA_CPC. Víte, jak se ale systém zachová, když nastavíte různé ceny v XML souboru a v administraci u kategorie a u produktu?
Propagujete zboží z vašeho e‑shopu na vyhledávači zboží Heureka.cz? Pak dostáváte od Heuréky na mail pravidelný přehled o proklicích a účtovaných cenách. V tomto článku vám vysvětlím, jak se Heuréka k účtovaným cenám dopočítala.