EAN je element XML pro Heureku, Zboží.cz i další vyhledávače zboží. V ČR podporují vyhledávače zboží standardně EAN13, který odpovídá čárovému kódu z obalů zboží. V praxi EAN pomáhá především k rychlejšímu párování zboží.
V obchodech se denně setkáváme s čárovými kódy, kterými je každé zboží označené, ať už jde o čokoládu nebo knihu. Čárový kód je nejčastější forma kódu EAN-13 (European Articel Number), který označuje zboží. Jak takový kód získat, kde ho potřebujete a jak ho nastavíte v Mergadu, si povíme v tomto článku.
Hodilo by se vám umět vyhledat chybějící produktové obrázky ve feedu na jedno kliknutí? Aplikace Feed Image Editor vám tuto důležitou překážku v inzerci pomůže překonat. Díky jejímu přehledu také pohodlně přizpůsobíte parametry obrázků pro nejpoužívanější zbožáky.
Mergado Pack pro modul WooCommerce získal novou funkci – export elementu EAN. S pomocí pluginu České služby si odteď ulehčíte přidávání EAN kódů k produktům. Ukažeme si, jak postupovat při jejich nastavení.
Navažme na povídání o příliš dlouhých URL e‑shopů a rozkryjme druhý marketingový mýtus. Řada lidí si totiž myslí, že inzerce na Heurece či Zboží.cz nebude fungovat, nemáte-li ve svých datech EAN kódy. Skutečnost je ale odlišná.
Na začátku června proběhla na Leitnerce v Brně už klasická zbožáková Nekonference. Přijelo sedm přednášejících, které jsem již dříve avizoval. Mluvili dlouze, trpělivě odpovídali na všetečné otázky diváků a křížili kordy v panelové diskusi.
Mergado XML audit odhalí chyby ve vašem produktovém feedu a posyktuje návody na jejich řešení. Pdívejme se, jaké jsou ty nejčastější nedostatky, které se v auditovaných feedech objevují.