MAX_CPC_SEARCH je element XML pro Zboží.cz. Stanovuje zde maximální nabídku za proklik z výsledků vyhledávání. Úzce tak souvisí s XML elementem MAX_CPC, který u Zboží.cz stanovuje nabídku za proklik z produktové karty. Oba elementy dokážete využít k řízení nákladů na reklamu e‑shopu.
V pondělí spustilo Zboží.cz sekci Slevy. Nově se tak tři zlevněné produkty zobrazí na hlavní stránce Zboží.cz a vznikla celá nová sekce, propagující zlevněné zboží. Pojďme si říct, co by o této novince měly vědět inzerující e‑shopy.
Aby člověk nastavil svému e‑shopu v Mergadu nabídky za prokliky, potřeboval k tomu někdy i desítky různých pravidel. Nově jsem připravil pravidlo, které tuto práci zjednoduší. Přečtěte si jak.
Od minulého pondělka vrací Statistiky provozovny v administraci Zboží.cz čísla, která k vyhodnocení inzerce využít lze. Najdete v nich výsledky inzerce na produktových kartách i v placeném vyhledávání. Tyto dvě skupiny prokliků tak lze snadno porovnat.
Navažme na komentář k přípravám spuštění nového Zboží.cz a podívejme se, co přinese nové Zboží.cz pro inzerenty. Novou grafiku, responzivní web — to si můžete vyzkoušet na veřejné beta verzi sami. Zde se podíváme na zoubek technickým zajímavostem.