Pricing Fox
Pricing Fox je jednoduchá webová aplikace, se kterou dokážete sledovat konkurenci a optimalizovat ceny. Využíváním automatické cenotvorby zvýšíte šance, jak své zboží dostat mezi doporučenou nabídku na srovnávačích zboží a přivést více nakupujících do svého e‑shopu.
Ovládněte cenotvorbu sami bez cizí pomoci
Zvýšíte prodeje a zisk
Pohotovými reakcemi na změny v cenách vaší konkurence v reálném čase zvýšíte pravděpodobnost, že se vaše zboží dostane a udrží na předních pozicích na srovnávačích zboží. Využitím aplikace Pricing Fox maximalizujete počet prokliků i objednávek.
Vše zvládnete jednoduše a automaticky
Na napojení do e‑shopového systému, nastavení pravidel a rozjetí automatického přeceňování stačí po spuštění aplikace několik kliknutí. Pricing Fox za vás bude 24/7 hlídat ceny, dostupnost a další parametry nabídek konkurence. A vy tím dokážete efektivně prosazovat cenové strategie, které si zvolíte.
Překonáte konkurenci
S Pricing Foxem budete všechna potřebná data na jednom místě. Dokážete se zaměřit na různé aspekty cenových strategií a odhalit skryté příležitosti pro jejich zlepšení. Aplikace vám pomůže udělat co nejlepší obchodní rozhodnutí, která vám přinesou více zákazníků.
Ušetříte peníze
Ceny, které nereflektují konkurenci či dostupnost a skladovost jejího zboží, vám přinesou nižší zisk. S přesná, automatizovanou cenotvorbou si ušetříte rozpočet, starosti a hlavně spoustu času, který využijete k další práci na inzerci.
Základní nastavení cenotvorby v aplikaci Pricing Fox
Cenotvorbu vás zdarma naučíme
Potřebujete poradit, jak s cenotvorbou začít? Jak napojit aplikaci Pricing Fox, upravit feed, vytvořit první report či jak zvládnout pokročilejší úkony? Na našich webinářích vás zdarma seznámíme s výhodami automatické cenotvorby a způsoby přeceňování zboží pomocí Pricing Foxu:
Nejčastější otázky pro používání aplikace Pricing Fox:
-
- Prvním úkonem, který je nutný udělat, je napojení na e‑shopový systém. Jestliže žádný neodpovídá tomu vašemu, můžete vždy platformy propojit pomocí XML feedu či CSV. Je nutností, aby se tento soubor v administraci shopu pravidelně a automaticky aktualizoval.
- Na stránce Nastavení projektu zkontrolujte, zda se vstupní element shoduje s tím, co máte ve feedu a ve kterém máte uvedenou cenu produktů.
- Výstupní element si překontrolujte a pokud chcete generovat novou cenu do jiného elementu, tak zadejte jeho název.
- Zadejte URL adresu konverzního feedu -> Adresu konverzního feedu najdete v administraci Heureky. V levém panelu kliknete na Statistiky a reporty, dále na možnost měření konverzí. Zde musíte mít zaškrtnutý checkbox Generovat XML reporty, abyste feed měli dostupný. Pod ním pak už stačí jen najít a zkopírovat adresu denního reportu.
- Nastavení dalších parametrů je na vašich preferencích a možnostech.
-
- Po vyplnění názvu si zvolte výběr produktů, které má aplikace přeceňovat.
- V dalším kroku uveďte, zda chcete být dražší/levnější či stejně drazí než e‑shopy odpovídající vašich požadavkům a o kolik se má cena lišit.
- V následujících krocích si můžete nastavit mantinely pricingu, zaokrouhlování, zohledňování cen dopravy či dostupnosti, rozpočty, automatické spouštění atd.
- Volbou „Propadnout do dalšího pravidla“ a nebo „Neměnit cenu“ určíte, co se má stát s produktem, u kterého aplikace nenajde konkurenta, podle kterého přecenit.
- Po nastavení pravidel si vždy dejte pozor na jejich pořadí. Přeceňování bude vždy probíhat od prvního pravidla k poslednímu. Pokud se tedy sortiment přecení v prvním pravidle, v dalším se již nepřecení.
- Ke každému pravidlu je k dispozici detail, kde si můžete pricing monitorovat včetně historických dat.
-
- Po nastavení všech potřebných úkonů Pricing Fox začne stahovat jednotlivé zdroje dat a počítat novou cenu na základě nastavených kritérií v Pravidlech. Stažení dat trvá maximálně 24 hodin.
- První přecenění se projeví zhruba do druhého dne od nastavení URL adresy konverzního XML. Poté aplikace přeceňuje každé 4 hodiny s ohledem na množství dat ve feedu.
-
- Výstupní data uvidíte pravidelně aktualizované i na stránce Produkty přímo v aplikaci.
- Výstupní feed, který naleznete v Mergadu, si nahrajte do administrace vašeho e‑shopu.
- Pokud máte propojení přes API, manuální práce se soubory CSV či XML vám odpadá.
- Jakmile se vám ceny v e‑shopu promítnou, můžete si feed nahrát na Heureku.
-
Vzhledem k technické návaznosti je aplikace fakturována v souladu se zvolenou frekvencí fakturace v Mergado Editoru.