Naše podpora často pomáhá řešit potíže s nahráním feedu do Mergada. Co dělat, pokud vám systém vyhodí chybu, nebo vstupní URL nespolupracuje? V tomto článku vám prozradíme možné příčiny, proč se to děje, a ukážeme i účinná řešení.
Součástí ušetření času při používání Mergada je i umět rychle získat přehled o změnách, které jste provedli. Vaše úpravy se v Mergadu objeví po přegenerování dat, které má aktuálně několik možností. Pojďme si proto popsat, kdy se vám který způsob přegenerování feedu bude hodit.
Také patříte k uživatelům Mergada, kteří netrpělivě očekávali možnost importu datových CSV souborů do naší platformy? To už několik týdnů zvládnete pomocí pravidla Import datového souboru. Od odpoledne 16. 10. do tohoto pravidla vložíte datový zdroj také přes zadanou URL.
Do českého e‑commerce rybníčku denně přibývá mnoho nových ryb. Pokud patříte mezi ně a potřebujete – zvlášť teď před Vánoci – pomoct zorientovat se v důležitých termínech a pojmech, máme pro vás článek, který se zabývá XML feedem – jedním z nejdůležitějších pojmů pro inzerci zboží.
Stránka s chybou 404. Asi to poslední místo, kam byste chtěli dovést návštěvníky svého e‑shopu. Právě takové starosti můžete svěřit nové aplikaci URL Checker, která bude pravidelně ověřovat vaše odkazy.
Úprava URL adresy a doplnění informací do elementu PRODUCTNAME jsou podle našich zkušeností jedny z nejčastějších akcí, které v Mergadu provádíte. Abyste nemuseli tápat, jak na to, připravili jsme pro vás videonávod!
Občas se k mým kolegům na podpoře aplikace Mergado, dostanou „zaručené informace“, nad nimiž zůstává rozum stát. Rozhodl jsem se je začít sbírat. A objasňovat, jak se mají věci doopravdy. Vítejte u prvního dílu seriálu článků o marketingových mýtech.
Značkovat URL pro Google Analytics pomocí UTM parametrů, v případě vyhledávačů zboží, NEdoporučuji. Pokud byste na tom však trvali, mám pro vás nový nástroj, který adresy označí za vás.