O tomto jsem chtěl napsat už dávno. Ale dostal jsem se k tomu až nyní — umím totiž pracovat s informacemi o kategoriích zboží. Používám k tomu speciální formát Mergado Category XML. A rád bych vám ho představil.
Do prvního školení optimalizace inzercí e‑shopů ve vyhledávačích zboží se mi už dnes zdaleka nevejdou všechny informace, které bych Vám chtěl říct. Vybral jsem proto dvě témata, která považuji za klíčová a postavil na nich Mergadovo druhé, volně navazující, školení.
Na Slovensko v říjnu vstoupil nový vyhledávač zboží. Zaměřuje se na módu, obuv i doplňky a stojí za ním skupina Miton, včetně Tomáše Hodbodě, bývalého dlouholetého ředitele Heureky.
„…Jak stanovit nabídky za prokliky Heureky či Zboží.cz — povídání o různých strategiích, o tom, kdy fungují dobře, kdy špatně a jak to nakonec dopadá ve skutečnosti…“, tak se jmenovala přednáška, kterou měl na Vsetínském Barcampu ve Zlíně v sobotu 27. února 2016 můj kolega Michal Janík. Rád bych k ní napsal pár slov.
Už je to tak. Rosteme, a tak na pozici backend vývojáře hledáme nového kolegu/kolegyni. Krotit bude velká data české i zahraniční e‑commerce, a to od zpracování analytických dat až po učící algoritmy. Přečtěte si o pracovní nabídce víc.
Získejte pro svůj e‑shop optimalizaci inzerce na Zboží.cz. Tým pana Mergada, ve spolupráci s marketingovou agenturou Besteto, zoptimalizují inzerci 30 e‑shopům zadarmo.
Včera zase padla otázka: „…proč bych měl platit za Mergado dlouhodobě, když si jednou nechám vyladit XML svého e‑shopu od vývojářů, nechám dodělat v administraci nějaké to udělátko a hotovo. Ušetřím…“. Domnívám se, že to je omyl. A uvedu důvody, proč se tak domnívám.
Třicet a jedno nastavení inzercí na Heurece získají e‑shopy od Mergada. Přihlaste svůj e‑shop do Mergado „reality show“ a získejte nastavení inzerce, které vám pomůže vydělat více peněz!