Začněte ziskově s cenotvorbou a prvními pricingovými strategiemi
Už jste pro e‑shop upravili feedy, vyřešili obrazovou reklamu a nastavili bidding? Pokud chcete, aby vaše inzerce vydělávala co nejvíce, zaměřte se na pricing. Pro váš byznys to bude zásadní konkurenční výhoda. Na tomto webináři vás naučíme, jak přeceňovat produkty tak, ať sami dokážete nastavit pro vás co nejvhodnější pricingové strategie a dosáhnout jimi stanovených cílů. Ověříte si také, jestli jste jako e‑shop procesně připravení, máte dostatek dat na její určení nebo jak s cenami sortimentu můžete hýbat.
Kategorie
Datum
Délka
Cena
Školitel
Termíny školení
Školitel
Vladimír Trevisan
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.