Předcházení zpožděním, změny v prodloužení úložní doby zásilek, rozšíření provozní doby dep a zákaznického servisu a další prosincové změny. Tím vším Zásilkovna.cz ukazuje, že s ní v závěru sezóny můžete rozhodně počítat.
Vyhněte se zpožděním
Ačkoliv Zásilkovna udělá vše pro to, aby si vaši zákazníci stihli své zásilky vyzvednout včas, doporučuje podat balíky na podacích místech nejpozději v pondělí 18. prosince. Pokud k podání balíků využijete centrální depa či svozy, doporučený termín se vám prodlouží na 19. prosince. V případě večerního doručení je možné podávat zásilky až do čtvrtka 21. prosince 2017.
Sedmidenní úložní doba dočasně nepůjde prodloužit
Z důvodu zajištění pravidelného toku zásilek není od 24. listopadu do 24. prosince možné prodloužit standardní sedmidenní úložní dobu.
Aktualizujte si seznam výdejních míst
Nechcete přijít o potenciální zákazníky, kteří své oblíbené místo ve vašem eshopu nenajdou? Nezapomeňte si aktualizovat seznam výdejních míst. Prostřednictvím JS/XML API probíhá aktualizace automaticky, a to včetně mimořádné otevírací doby mezi svátky.
Rozšíření provozní doby zákaznického servisu a dep
Kromě stávající pracovní doby vám bude zákaznický servis Zásilkovny k dispozici také o sobotách 9. a 16. prosince mezi 10:00 a 14:00. Jednotlivá depa budou pro příjem zásilek otevřena i o nedělích 10. a 17. prosince od 17:00 do 20:00. Zásilky, které připravíte o víkendu tak mohou být na výdejních místech už v pondělí.
Den volna
V pátek 29. prosince si Zásilkovna vybírá den volna, který plánuje využít pro údržbu systému. Z toho důvodu nebudou fungovat rozvozy a svozy zásilek, zákaznický servis, ani fakturace a posílání dobírek. V ostatní dny bude vše probíhat za nezměněných podmínek.
Mergado Tip
Nastavení způsobu dopravy v Mergadu nemusíte obcházet žádnými složitými úpravami. Stačí vytvořit nové pravidlo Nastavit cenu dopravy, jako dopravce vybrat Zásilkovnu a pravidlo aplikovat na zvolený výběr produktů.