Co jsou “Zboží.cz brand” a “Zboží.cz kategorie”
Nové reklamní formáty Zboží.cz, určené výhradně pro vendory značek. Reklamní bannery jsou placeny fixní částkou za určité časové období a proklik směřuje na stránku v rámci Zboží.cz. Prodej zajišťuje obchodní síť Seznamu.
Zboží.cz brand
Zobrazuje se na stránkách:
- profilu dané značky zboží
- kategorií, kde je ve filtrech daná značka uvedena
- výrobků dané značky
Cena: 50 000 Kč / měsíc
Zboží.cz kategorie
Zobrazuje se v kategorii, kterou vendor určí, nezávisle na tom, zda v ní jeho zboží skutečně je.
Cena: 10 000 Kč / týden / kategorie
Jak vypadají bannery na Zboží.cz
Náhled banneru na stránce značky Zboží.cz.
Další informace o bannerové reklamě na Zboží.cz:
- náhled jak vypadají bannery v praxi
- maketa s popsanými rozměry banneru
- technická specifikace banneru
- produktový list (PDF, 8D4 kB)
Co říká na nové bannery Zboží.cz pan Mergado
Dříve, než vyřkneme soud, že desetitisícové částky jsou za bannerovou reklamu dost vysoké, je třeba si uvědomit, na koho nabídka Zboží.cz míří. O drobné prodejce půjde stěží. Spíše bych očekával velké dovozce a výrobce zboží, kteří investují i do televizní reklamy, čímž se marketingové rozpočty šplhají do milionů korun ročně. V takových rozpočtech se pár stovek tisíc na brandovou kampaň někdy najde. Zejména, prodává-li ji šikovný obchodník.
Kampaně, prezentované jako příklad při spouštění těchto reklamních formátů, byly zatím ukončeny bez dalšího prodloužení. Zda se nový reklamní formát uchytí v rozpočtech bonitních vendorů, ukáže teprve čas.