Tedy on na to upozornil už Milan Šmíd ze Zboží.cz na Nekonferenci. Dokonce s ním vedl David Velechovský z Skliku polemiku o tom, jak postupovat při nasazování podpory nového slovníku kategorií podle Zboží.cz.
Co chtěl pan Mergado připomenout v kostce
- Zboží.cz nově umí zpracovat kategorie CATEGORYTEXT. Kategorie má vliv na zobrazení nabídky e‑shopu v kategorii. I když se nabídka nespáruje do produktové karty, může se zobrazit uživateli procházejícímu nabídku kategorie. Příklad: kategorie plažové podložky.
- Zboží.cz umí zpracovávat parametry PARAM. Ty využívá pro filtrování v kategoriích. Správné vyplnění parametrů e‑shopem může vést k navýšení viditelnosti inzerce. Příklad: filtování typu plavek tankiny v kategorii dámské plavky.
- Jak kategorie, tak parametry, mají svou doporučenou strukturu. Najdete ji v nápovědě Zboží.cz.
- Budete-li chtít převést hodnoty kategorie CATEGORYTEXT na doporučené hodnoty Zboží.cz, promyslete nejprve dopad na Produktové inzeráty Skliku.
- Mergado vám ve své administraci, u exportů pro Zboží.cz, našeptává nové kategorie podle standardu Zboží.cz. Pro vylepšení inzerce tedy můžete využít Mergadovo pravidlo Hromadný přepis kategorií.