Nezastavujeme – změny v BF sekci Produkty

Lukáš Horák
8. 12. 2017
2 minuty čtení
Nezastavujeme – změny v BF sekci Produkty

V předešlé části jsme si pověděli o nových možnostech lišácké diagnostiky. Tyto novinky souvisí i se sekcí Produkty, jež byla nedávno také obohacena o několik šikovných vylepšení, jejichž výhody si popíšeme v dnešním článku.

V předešlé části jsme si pověděli o nových možnostech lišácké diagnostiky. Tyto novinky souvisí i se sekcí Produkty, jež byla nedávno také obohacena o několik šikovných vylepšení, jejichž výhody si popíšeme v dnešním článku.

Filtry

Na stránce Filtrování/​Vyhledávání už se nemusíte zatěžovat tím, kolik e‑shopů se filtruje podle biddingu a kolik podle ceny. Po nedávné aktualizaci je nyní možno filtrovat podle celkového počtu e‑shopů, resp. podle jejich unikátního množství.

Výpis produktů

Rozšířili jsme informace o produktech. Díky tomu si je můžete zobrazit na základě jednotlivých zdrojů nebo i všechny najednou.

Informace jsou zobrazovány:

  • z dat Bidding Foxu
  • ze stavu na Heurece
  • ze statistik Heureky
  • z Google Analytics

Detail produktu

První změna viditelná odshora je u přehledu “stavu produktu/​nabídky”. Tyto informace byly rozčleněny do bloků, díky tomu se odstranila předchozí dlouhá nudle informací. Další informace jsou zároveň snadněji dostupné.

Bloky informací o produktu jsou rozděleny stejně jako na stránce Produkty na:

  • data z Biding Foxu
  • stav na Heurece
  • statistiky Google Analytics, Heureka
  • vše

Do detailu produktu byl pod výše zmíněný přehled přidaný nový blok s Diagnostikou, kde jsou přehledně vidět Problémy, Varování a Doporučení pro konkrétní produkt. Jedná se tedy o stejné atributy, které se nachází na stránce Diagnostika, ale zde jsou určeny přímo pro produkt. Díky tomu rychle zjistíte, z jakého důvodu BF produkt nebidduje, a zároveň získáte doporučení, jak na biddingu produktu pracovat dál.

Nový blog s diagnostikou přímo v detailu Produktu

Vlastní počet produktů na stránce Produkty

Mnoho z vás naše vývojáře žádá, aby kvůli rychlejší kontrole zvážili, kolik produktů má být zobrazeno na stránce. Dobrá tedy. Odteď si můžete zvolit, kolik produktů chcete na stránce vypsat. Stačí specifikovat počet a chvíli počkat. Počet vypsaných produktů se rovnou změní.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.