Využijte všechny způsoby, jak navýšit prokliky na Heurece

Heureka nabízí množství prostředků, které vám pomohou navýšit prokliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu jsme psali nedávno. Dnes si uděláme přehled dalších kroků, díky kterým namíří do e‑shopů vašich klientů větší množství zákazníků.

Heureka nabízí množství prostředků, které vám pomohou navýšit prokliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu jsme psali nedávno. Dnes si uděláme přehled dalších kroků, díky kterým namíří do e‑shopů vašich klientů větší množství zákazníků.

Box doporučených obchodů

Box doporučených obchodů, tedy oranžová pasáž pod popisem a obrázkem zboží, je důležitá část Detailu produktu. Právě odsud pochází v průměru až 44 % ze všech prokliků do e‑shopů.

Aby Heureka do Boxu doporučených obchodů e‑shop zařadila, musí e‑shop splňovat 4 podmínky.

Rozhoduje se podle:

  • ceny produktu
  • dostupnosti produktu
  • hodnocení v Ověřeno zákazníky
  • ceny za proklik

Biddujte

Pokud je váš klient nerozhodný, zda možnosti biddingu využívat, čísla Heureky by ho měla snadno přesvědčit. Podle grafů Heureky biddování k růstu prokliků pomůže 8 z 10 internetových obchodů. Prokliky se průměrně zvednou o 69 %. A jaké kategorie mají největší potenciál získávat při využívání biddingu více prokliků? Je to sport, jídlo a nápoje, bílé zboží, dětské zboží a auto-moto.

Heureka klientům na svém blogu poskytla přehled biddovacích nástrojů.

Buďte na správné pozici

Čím vyšší pozici nabídka zastává, tím víc je vidět a roste její proklikovost. Heureka poukazuje na fakt, že dobře fungují dvě metody: být nejlevnější nebo útočit na nejvyšší pozici v boxu doporučených obchodů. Jen zvýšením pozice o jednu příčku získáte průměrně 15% zvýšení prokliků.

Vyplňte všechny údaje

Zákazníkův zájem navštívit e‑shop vzbudí správně vyplněné údaje:

  • produkt skladem – prokliky do e‑shopu vzrostou průměrně o 7 %
  • cena dopravy – průměrný nárůst prokliků o 20 %
  • ikona ShopRoku – přinese o 15 % více prokliků
  • ikona Autorizovaného prodejce – zvýší prokliky až o 5 %

Pro zvýšení počtu prokliků do e‑shopu klienta na Heurece je několik cest. Použijte je všechny, jistě se vám to vyplatí. A co se biddingu týče – pro uživatele Mergada existuje skvělá aplikace, s níž bidding na Heurece brzy snadno ovládnete. Jmenuje se Bidding Fox.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.