Heureka nabízí množství prostředků, které vám pomohou navýšit prokliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu jsme psali nedávno. Dnes si uděláme přehled dalších kroků, díky kterým namíří do e‑shopů vašich klientů větší množství zákazníků.
Box doporučených obchodů
Box doporučených obchodů, tedy oranžová pasáž pod popisem a obrázkem zboží, je důležitá část Detailu produktu. Právě odsud pochází v průměru až 44 % ze všech prokliků do e‑shopů.
Aby Heureka do Boxu doporučených obchodů e‑shop zařadila, musí e‑shop splňovat 4 podmínky.
Rozhoduje se podle:
- ceny produktu
- dostupnosti produktu
- hodnocení v Ověřeno zákazníky
- ceny za proklik
Biddujte
Pokud je váš klient nerozhodný, zda možnosti biddingu využívat, čísla Heureky by ho měla snadno přesvědčit. Podle grafů Heureky biddování k růstu prokliků pomůže 8 z 10 internetových obchodů. Prokliky se průměrně zvednou o 69 %. A jaké kategorie mají největší potenciál získávat při využívání biddingu více prokliků? Je to sport, jídlo a nápoje, bílé zboží, dětské zboží a auto-moto.
Heureka klientům na svém blogu poskytla přehled biddovacích nástrojů.